Головна » 2015 » Червень » 2 » Набір конкурсів, ігор для різних вікових категорій до багажу лідерського координатора
12:10
Набір конкурсів, ігор для різних вікових категорій до багажу лідерського координатора

Гра «Привітання»

Давайте дружно у одвіт

Дуже голосно скажем …(Привіт)!

Тепле слово розтопить і лід

Тож дружно ми скажемо слово …(Привіт)!

З усмішкою дивись на світ

І говори йому …(Привіт)!

Сонце дарує нам захід і схід,

Посилаючи нам свій …(Привіт)!

До друзів манить нас магніт

Ти крикни другові …(Привіт)!

 

Гра «Розминка»

Якщо зовсім ми ще не заснули

І не встаючи, а сидячи на стулі

Замість зарядки і для настрою,

Треба нам дружно всі рухи повторювать.

Руки свої показали всі

Головою похитали, ну ви молодці!

Закрийте собі вуха, доторкніться носа

Роби так, як ми тебе просим.

Руки на пояс покладемо ми,

Вліво і вправо похитаєм плечами,

Показали, які ми гарнії зайчата.

А чи є в нас тут хлоп’ята?(Є!)

А чи є в нас тут дівчата?(Є!)

Гра «Авто»

Сідаємо у машину.

Хлопаємо дверцятами (по колінам)

Пристебнути ремені безпеки (Ших –ших)

Повертаємо ключі (чік-чік)

Повертаємо вправо(у-у-у…)

Поворот вліво (вау)

Гра «Дельфінчик» (на увагу)

Коли ведучий робить хвилю рукою діти сидять мовчки, а коли дельфінчик вистрибує з води, повинні встигнути плеснути у долоні (спочатку повільно, а потім швидше)

Гра «Зарядка»

Дітлахів зібралась купа, тупотять всі: тупу-тупу (тупочуть)

Аж здригнувся зал увесь, бо в долоні плесь та плесь (плескають)

Ми веселі, ми сміливі, пострибаємо на лівій (стрибають)

І чорняві, і біляві, пострибаємо на правій (стрибають)

Наче дзиґи ми верткі – закрутились дітлахи (крутяться)

А тепер для відпочинку зупиніться на хвилинку (зупиняються)

Гра «Склади вірш»

(Ведучий розпочинає фразу, а діти закінчують її в риму)

Мав Сашко гарненьку книжку, кинув раз її під…(ліжко),

Де лежала бідна книжка, пробігала сіра…(мишка).

Стала миша книжку гризти, стала миша книжку…(їсти).

Звідкись взявся їжачок, був він весь із…(голочок).

Він прогнав зубасту…(мишку), врятував нещасну…(книжку).

Слава, слава їжачкові, сором же кому…? (Сашкові)

Хлібчик

Спереду стоїть той, хто пектиме хлібчик. А за ним усі парами. Передній говорить:

  • Печу, печу хлібчик!
  • А випечеш? – озивається остання пара.
  • Випечу.
  • А втечеш?
  • Побачу.

І одразу ж біжить, а задня пара його ловить. Хто спіймає, з тим стане в парі спереду. А хто залишився без пари, «пектиме хлібчик».

Блоха

П’ятеро дітей розміщуються таким чином:

 

  1. 2

                   3

4                                5

Стрілочками вказано хто кого повинен ловити. Той, хто ловить, стає на місце спійманого і гра продовжується.

Гра “Чорне й біле”

Ведучий говорить: “Нам надіслали 100гривень,що хочете, те й купуйте. Чорне, біле не беріть. “Так” і “Ні” не кажіть!”

Після цього він ставить дітям різні запитання ,а сам намагається,щоб хтось у розмові вимовив одне із заборонених слів. Той ,хто вимовив заборонене слово вибуває. На запитання треба відповідати швидко. Відповідь виправляти не можна.

Ковбаса

Ведучий ловить когось із дітей, той кого спіймали питає:

  • Що їв:
  • Ковбасу.
  • Кому давав?

Дитина на вушко каже ім’я будь-якої дитини, що грає. Тепер вже новий ведучий ловить того, кого назвали і гра продовжується.

Пень:

4 дитини стають у кутках квадрата, а 5-й посередині. Він і починає. Підстрибує на обох ногах і приказує:

Пень, пень, дай конопель,

Трошки горошку, олії ложку.

За останніми словами усі четверо спішать помінятися місцями, а він намагається захопити чиєсь місце, як тільки воно звільниться. Коли йому це вдасться, то на середину виходить той, хто не встиг перескочити.

Бик

Всі стають в коло спинами всередину, починають рухатися по колу все швидше і швидше до тих пір, поки коло не розірветься, той хто винен у цьому – бик ловить інших, кого спіймає, той стає биком, тоді ловлять вдвох і т.д. таким чином, стає все більше і більше биків, аж поки всі не стануть биками.

Батько й діти

Грище ділиться наполовину. На одній – гурт дітей, на другій – сидить «батько». Діти тихесенько домовляються, який рух виконуватимуть. Гравці шеренгою йдуть до батька, зупиняються перед ним і тричі кланяються. Батько кланяється і питає:

  • Розкажіть, гей, мої діти, що чули й де були?
  • По широкому світу блукали і щастя шукали.
  • Розкажіть, гей, мої діти, що ж ви там робили?
  • Уважай і відгадай, наш батьку дорогий. Ось так, ось так ми всі робили.

Усі наслідують певний рух, а батько повинен назвати, що це було. Коли відгадає, діти тікають, а він їх доганяє. Спійманий стає батьком.

Горю дуб

Усі стають по двоє – пара за парою. Один – «горю-дуб – попереду на відстані і співає:

Горю, горю, палаю,

Кого схочу спіймаю,

Раз, два, три! Біжіть!

Перша пара біжить до «горю-дуба» і, розірвавши руки, намагається оббігти його з двох боків і знову з’єднатися. Якщо горю-дуб когось спіймає, то стає з ним позаду усіх, а хто залишився без пари – стає горю-дубом.

Кіт і миші

Миші стають у ряд і тримають один одного за пояс. Кіт попереду:

  • А багацько в стозі мишей?
  • Копа.
  • А не бояться кота?
  • Ні.
  • Кіт обернеться – мишу зловить.
  • А чорта з’їсть!

При цьому кіт намагається розвернуться і зловити одну з мишей, що стоять у кінці ряду, але ряд вивертається у протилежний бік, відтягуючи кота. Якщо котові вдасться схитрувати і спіймати мишу, він ставить її за собою. Гра продовжується.

Гра “Перескочити через голку”.

Гравці повинні перескочити через голку чи олівець, що лежить на підлозі. Єдина умова – кінчиками пальців рук торкатися носків ніг.

Гра “Трамвай”.

Дві команди змагаються з бігу. Кожна команда тримається за свою мотузку. Перемагає той “трамвай” (команда), який швидше проїде зі старту до фінішу, долаючи повороти між стійками (“станціями”), і не загубить своїх пасажирів.

Гра “Земля, вода, вогонь, повітря”.

Всі стають в коло, а ведучий – посередині. Він кидає комусь з дітей м‘яча, вимовляючи при цьому одне зі слів “земля”, ”вода”, ”вогонь”, ”повітря”. Якщо він сказав “земля”, гравець, що впіймав м‘яча, повинен швидко назвати тварину. На слово “вода” треба назвати рибу, на слово “повітря” – птаха. Якщо ж ведучий скаже слово “вогонь” – усі, махаючи руками, швидко обертаються на місці. Неуважні та незграбні вибувають з гри за першої ж помилки.

 «Адам і Єва»

Всі стають в коло,  в середині хлопець і дівчина – Адам і Єва, всі ідуть вправо і співають:

Адам і Єва по раю ходили, по раю ходили

Ні не їли, ні не пили, тільки так робили.

Адам і Єва показують як вони робили, а всі повинні повторити те, що вони показали. Після цього всі йдуть вліво і співають:

А як так зробили, то інших гонили

Хто не втік, того зловили.

Всі розбігаються, а Адам і Єва ловлять нових Адама і Єву, що стають на їх місце. Гра повторюється

Ягідка.

Дівчина - ягідка стає на стілець і тримає в руці хусточку. Поки грає музика хлопці танцюють навколо стільця. Щойно музика стихає хлопці повинні вирвати хусточку з рук у дівчини. Той, хто вирвав хусточку, затуляє нею дівчину і цілує. Після цього передає хусточку іншій дівчині. Гра продовжується.

Полювання на сніжинки

Гравці розбиваються по парах. Дівчині до пояса прив’язують паперову сніжинку таким чином, щоб вона лежала на підлозі. Під час танцю партнер повинен обірвати сніжинки інших пар, не застосовуючи рук, при цьому слідкувати, щоб їх сніжинку не обірвали. Виграє пара, що довше за всіх танцюватиме з цілою сніжинкою.

Оригінальний танец

Парам, що приймають участь у конкурсі дають повітряні кульки. Під час танцю ведучий називає різні частини тіла, а пари повинні притиснути кульку саме цими частинами тіла. Виграє пара, що довше за всіх протанцювала, оригінально і не загубивши кульки.

Танець без черевичка

Всі дівчата знімають по одному черевичку і складають в одну купу посередині залу. Всі хлопці стають в коло спиною до купи черевичок. За командою ведучого хлопці швидко повертаються і хапають якийсь чобіток. Після цього хлопець повинен знайти володарку цього черевичка – вона і буде його партнеркою на цей танець.

Танець з віником.

Всі стають по парах, а одна дівчина з віником. Поки звучить музика всі танцюють, а щойно музика скінчиться, всі міняються партнерами. В цей час дівчина, що танцює з віником, повинна знайти собі партнера. Той, хто залишається без партнера танцюватиме з віником.

Тренінг згуртованості колективу

Впасти на руки партнеру

Діти стають в парах один за одним, необхідно впасти в руки того, хто стоїть позаду, після цього партнери міняються місцями.

Впасти на «ліжко» з рук

Одна дитина стає на стілець або на стіл, всі інші стають у дві шеренги обличчям один до одного і беруться за руки, з’єднуючи ці шеренги у «ліжко», дитина, що стоїть повинна впасти на це імпровізоване «ліжко» з рук

Міст

Всім дітям пропонують стати на «місток» (мотузка, розкладена на підлозі), якщо діти стали таким чином, що дівчата з одного боку, а хлопі з іншого, то ведучий пояснює, що в цьому випадку вага розподіляється нерівномірно і «місток» може обірватися, тому необхідно перерозподілити вагу, тобто стати в порядку хлопчик-дівчинка, але зробити це необхідно не сходячи з «містка», якщо котрась дитина «зірвалась» її необхідно врятувати (якщо діти не схочуть цього робити, поясніть, що вага буде розподілена нерівномірно і зірвуться всі, тому цю дитину все ж таки необхідно врятувати), діти повинні придумати як це зробити і продемонструвати це.

Скеля

Всі стають в шеренгу – це скеля, а один – скелелаз, повинен перейти з одного боку скелі до іншого, скеля повинна стояти непорушно, скелелаз може чіплятися за скелю, але іти повинен обережно, щоб не зірватися, якщо це відбувається діють аналогічно до вправи «міст».

Викинути однакову кількість пальців

Всі стають в коло, за командую ведучого всі викидають будь яку кількість пальців, завдання полягає в тому, щоб всі викинули однакову кількість пальців; ведучий рахує спроби, необхідні для досягнення бажаного результату.

Дзеркало

Діти стають по парах обличчям один до одного, один з них ведучий водить долоньками, а інший повинен повторити всі його рухи, після чого партнери міняються місцями (завдання легко виконати якщо партнери дивляться один одному в очі)

Поводир

Діти діляться по двоє, один з них -  поводир – тримає руку над партнером і водить його по кімнаті, можна присідати або ставати на пальці, розвертати і т.д.

Маятник

Всі учасники розташовуються тісним колом, а один з них у центрі. Йому пропонується розслабитися і довіритись іншим, які починають його повільно розгойдувати  ніби годинниковий маятник. Підтримувати необхідно обережно, не різкими турботливими рухами.

Масаж

Всі стають у коло один за одним. Кладуть руки на плечі учасника, що стоїть попереду. Далі всі йдуть по колу і роблять масаж. Потім повертаємося в інший бік і «віддячуємо» за бадьорість своїм партнерам.

Знайди собі пару

Дітям роздають картки з назвами тварин і просять прочитати подумки. Завдання кожного: знайти собі пару, але при цьому не можна говорити (можна користуватися лише характерними жестами тварини). Коли ви знайшли свою пару лишайтесь поруч і не перемовляйтесь, поки всі інші теж не знайдуть собі пару.

Конкурсно - розважальна  програма

«Лідери, вперед!»

(для дітей старшого шкільного віку)

 

Добрий вечір, шановні друзі. Ми із задоволенням оголошуємо змагання на звання кращого між метрами учнівського самоврядування та їх наставниками. Сьогодні ми з’ясуємо, хто ж розумніший, творчіший та винахідливіший.

Сьогоднішній конкурс складатиметься з 10 різних завдань. У кожному з них братимуть участь різні учасники, таким чином, щоб кожен з вас мав можливість позмагатися зі своїми суперниками і приблизити свою команду до перемоги ще на 1 крок.

Але, якщо це змагання, то його мають оцінювати досвідчені та поважні люди. Тож, я із задоволенням представляю вам членів сьогоднішнього журі:

_________________________________

_________________________________

_________________________________

 

1. Я – поет (скласти вірш на задану тему за даними римами)

 «За нами майбутнє»

«Ми завжди поруч»

 

2. Я – режисер (створити і показати рухливу картинку на задану тему)

Ток - шоу «Свобода слова» на тему «Вже дорослі, але діти»

Ток шоу «Заборонена зона» на тему «Чи справді вони дорослі?»

 

3. Оратори (говорити не запинаючись на задану тему протягом 1 хв.)

Перше кохання

Дитячі звички у дорослих

 

4. Я – митець (естафета: намалювати малюнок по частинах)

Дружба

Любов

 

5. Пантоміма

Зірка, морозиво, мишеня, кактус, фотоальбом, клей, «Несквік», телефон, шторм, принтер.

Вітер, чупа – чупс, змія, пшениця, телевізор, скотч, молоко, автомобіль, зорепад, банкомат.

 

6. Я – модельєр (двом учасникам зав’язують очі, один з них виймає з купи речі і надіває на другого. Хто більше і правильніше надіне речей)

 

7. Пінг – понг (слова на задану тему)

Журналіст

Юрист

8. Чия стрічка довша (зв’язати стрічку з предметів одягу членів своєї команди)

9. Повітряний танець (танець по парах з повітряними кульками)

10. Найуважніший (замінювати поступово по одному слову віршика до тих пір доки всі слова необхідно буде показувати. Представник від команди має показати весь віршик не збившись

Ночью наши дети спят

Ночью спят все наши дети

А не наши дети не спят

Эти дети не наши дети

 

Переглядів: 573 | Додав: Starsong | Теги: розваги та розминки для дітей, конкурси, літній табір, ігри | Рейтинг: 5.0/1